skip to Main Content
+36 20 991 7272 revierik@gmail.com

5 tipp a jelenlegi helyzet által okozott szorongás oldásának segítésére

1. Figyelemelterelés
Ha túlzottan is eluralkodnak rajtunk a negatív gondolatok
– akkor érdemes egy korábbi pozitív élményt, életeseményt felidézni
– vagy kezdjünk el valamilyen számunkra pozitív tevékenységet végezni. (pl.: meditáció, ismerősök felhívása, olvasás, tanulás, filmnézés, testgyakorlatok végzése)

2. Segítségkérés
Ha szükség van rá, nyugodtan kérjünk segítséget: beszéljünk szorongásainkról ismerőseinknek, családtagjainknak. Ha nincsenek rokonaink, sok ingyenesen is elérhető segélyvonal létezik.

3. Érzelmi napló írása
Az is segíthet, ha leírjuk gondolatainkat, érzéseinket.

4. Nem vagyunk egyedül
Tudatosítani, hogy nem vagyunk egyedül érzéseinkkel, gondjainkkal. A mostani helyzet szinte mindenkit érint.

5. Korábbi megküzdések
Emlékezzünk arra, hogy korábban is voltak problémáink, kerültünk nehéz helyzetbe, de idővel sikerült túljutnunk rajta.

Természetesen a lista nem teljes. Lehetnek egyéni jól bevált módszerek is, illetve, ha szükséges akkor érdemes szakorvost is felkeresni.

Back To Top